Copypaste van
http://benelux.kitmaker.net :
---
Hey Guy,
Leuk om dit project te zien! Ik dacht eerst ook dat het 1:35 was hehe, dat zegt toch wel genoeg!
Heb je hier ook nog ergens een in progress topic over? Kon het niet zo 1-2-3 vinden. Want ik zou wel willen weten waarvan je de vegetatie (struiken/bomen en gras) hebt gemaakt.
Anyways over het geheel: ik vind het er erg leuk uitzien. Lekker simpel, maar toch genoeg. Geen figuur, maar dat doe ik ook lang niet altijd. Ik vind het zo ook al leuk. Een extra, klein detail had misschien leuk geweest. Denk aan een bord/hek/emmer etc. Ik merk toch dat dat altijd wat toevoegt aan een diorama. Is misschien een idee nog voor deze en anders een volgende keer. De subtiele weathering aan de zijkanten van de hull is volgens mij best mooi. Kan het niet 100% goed zien door de struiken enz, maar volgens mij ziet dat er prima uit. De kleine steentjes in de bruine sporen zijn ook erg mooi, net als de eerder genoemde vegetatie. Lekker afwisselend = goed!
De sokkel had ik denk ik anders gekozen. Ik vind het witte er niet echt bij passen, ik had liever een bruine kleur gezien. Maar dit is misschien meer een persoonlijke keuze. Je kan eventueel ook nog een naamplaatje toevoegen, dat maakt je model echt af met een sokkel er ook nog bij. Hier zijn leuke adresjes voor te vinden, en voor een euro of 3-4 heb je al een leuk naamplaatje. Dit is iets wat ik de laatste tijd ook toepas bij mijn modellen!
Ben benieuwd naar je Jagdpanther, da's pas ook echt een vette tank
Greetz,
Jurrie