101st Airborne actiefiguur
Moderator: Jurrie
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
Re: 101st Airborne actiefiguur
Dat je je ergert aan mensen die alleen in Airborne geïnteresseerd zijn, enkel op BOB voortgaan, etc. kan me niks schelen, maar verziek er aub het forum niet mee. Geef ze in het babbelbox-topic en post ze hier niet off-topic. En die avatars vind ik volledig misplaatst, lijkt wel alsof je tegen de hele 101st Airborne Division bent en dus ook tegen de mannen die er nu in dienen en alle veteranen. Redelijk smakeloos dus.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
- viny
- Lid
Ja tuurlijk Roy, gooi het meteen maar weer van je af en schuif het op Bull. Ik kan aan je avatar niet zien dat je respect hebt voor de veteranen van de 101st.Nuts44 schreef: Maar vraag dit bijv aan bull en hij had het niet geweten![]()
Als ik het zo zie zou ik zeggen dat jij geen verstand hebt. Sorry hoor, is alleen hoe je op mij over komt.
'War is delightful for those who have not experienced it'
-
- Lid
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt. ik denk dat je met een atavar een stukje van jezelf laat zien, iets wat je intresseert. en als dit jou interesses zijn
, kijk dat je er een hekel aan hebt moet je zelf weten, maar om dat zo te uiten. dat is nou weer jammer. beetje respectloos tegenover die soldaten die hun leven hebben gegeven......

- sobel
- Lid
wat een zwakke zielige lage en kinderachtige actie met die avatars.. Nuts44 snap je het zelf nog? " ik heb geen anti airborne avatar omdat ik anti airborne ben."... en dat wil allemaal serieus genomen worden in de collectors/reenactment wereld.. Begin dan met goede onderbouwde kritiek!
Tijdelijk op slot, meer info volgt.
Tijdelijk op slot, meer info volgt.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''