Hey allen,
Maar weer even verder met de werkelijkheid,

, een kleine update. Ik weet niet hoe nuttig alle pics zijn, heb ze nl binnen onder een lamp genomen. Zal begin volgende week even pics maken met normaal daglicht, geeft de kleuren nog net even beter weer!
Wat heb ik gedaan?
1) Binnenkant geairbrusht, 3 kleuren gebruikt. Van een donkere zandkleur naar een lichtere zandkleur.
2) Wat details geverfd
3) Chips met de lichtste zandkleur + een beetje wit
4) Chips met met een mix van grijs + beetje zwart + beetje zilver. Op de foto's lijkt het wel heel glimmend en glanzend, dat valt echt mee, vind het IRL een goede kleur, dat zal wel blijken bij de daglicht pics!
5) Deel figuur in elkaar gezet
6) Instrument panel geschilderd + over de meters een laagje P+. Deze is op de foto's nog niet droog, daarom lijkt het wat maf als je em de 2de keer voorbij ziet komen in de fotoserie

.
7) EHBO tas toegevoegd, het is een Duitse, gecaptured ofzo

. Van Plusmodel. Ik denk dat ik nog wel 1 a 2 details wil invoegen in het interieur.
Pics
Hope u like it so far, zal tzt nieuwe pics maken. Ik kan even tijdelijk niets spuiten, heb per ongeluk mn nozzle kapot van mn airbrush, woensdag heb ik hopelijk een nieuwe

! Nog een note: wanneer het figuur in het voertuig zit, zit hij vrijwel volledig over de naad in de voorkant van de vloer heen, daar zie je dus mooi niets van
Greetz,
Jurrie