Pvt. Mike's Scout Car ..Work in Progress..
Moderator: Jurrie
- Pvt. Mike
- Lid
- Contacteer:
Pvt. Mike's Scout Car ..Work in Progress..
Titel Zegt Genoeg 

Fuck Hitler And The Rest, 35th The Best!
- Dasreich
- Lid
Re: Pvt. Mike's Scout Car ..Work in Progress..
foto's van voor en achter kant zijn wat waazig voor de rest ziet het er goed uit
nu maar wachten op volgnede post

nu maar wachten op volgnede post
Heute wollen wir marschieren.
Einen neuen Marsh probieren.
In dem schönen Westerwald
Ja da pfeift der Wind so kalt
Einen neuen Marsh probieren.
In dem schönen Westerwald
Ja da pfeift der Wind so kalt
-
- Lid
Ola PVt Mike
Is dit toevallig de oude Zvezda rebox van Italeri/Peerless Max/etcetcetc. Basis ziet er wel goed uit. Inderdaad jammer dat de foto;'s van voor en achterkant wat wazig zijn. Er zijn een paar dingetjes die je voortaan een beetje in de gaten moet houden. En dat zijn de zogenaamde push out marks. Ze zijn zichtbaar op de omlaag geklapte luikjes bij de voordeuren. Dit is simpel te verhelpen. Beetje putty erin en netjes vlakschuren/vijlen en je bent er vanaf. Op de eerste foto lijkt er een kier te zitten tussen het voorste gedeelte van de motorkap en de gril. Maar... als dit inderdaad de oude Zvezda kit is dan zou dat voor mij al een boel verklaren. En dan ben je bij deze al een stuk stoerder dan ik ben want de Zvezda White Scout car is de enige kit die ik ooit stuk gegooid heb uit frustratie.
Is dit toevallig de oude Zvezda rebox van Italeri/Peerless Max/etcetcetc. Basis ziet er wel goed uit. Inderdaad jammer dat de foto;'s van voor en achterkant wat wazig zijn. Er zijn een paar dingetjes die je voortaan een beetje in de gaten moet houden. En dat zijn de zogenaamde push out marks. Ze zijn zichtbaar op de omlaag geklapte luikjes bij de voordeuren. Dit is simpel te verhelpen. Beetje putty erin en netjes vlakschuren/vijlen en je bent er vanaf. Op de eerste foto lijkt er een kier te zitten tussen het voorste gedeelte van de motorkap en de gril. Maar... als dit inderdaad de oude Zvezda kit is dan zou dat voor mij al een boel verklaren. En dan ben je bij deze al een stuk stoerder dan ik ben want de Zvezda White Scout car is de enige kit die ik ooit stuk gegooid heb uit frustratie.
- Pvt. Mike
- Lid
- Contacteer:
Nou.. deze kit is van Revell maar er zit inderdaad een klein kiertje maar dat ga ik morgen eventjes proberen te verhelpen.. net als de push out marks, die ga ik ook eens eventjes weg werken maar bedankt voor je commentaar, zo word het model er alleen maar mooier door
Ook het diorama waar dit model op komt te staan.. zal ik zeker foto's van maken 
Mvgr.
Mike

Mvgr.
Mike
-
- Lid
Ola Mike
Dat zegt me al genoeg want de White Scout car die door verschillende merken uitgegeven wordt zijn allemaal dezelfde mallen. De mallen komen ergens uit de jaren 70 en er is maar weinig aan veranderd. Als je die kleine puntjes veranderd dan heb je een mooi model dat ook straks gespoten er helemaal top uit ziet.
Dat zegt me al genoeg want de White Scout car die door verschillende merken uitgegeven wordt zijn allemaal dezelfde mallen. De mallen komen ergens uit de jaren 70 en er is maar weinig aan veranderd. Als je die kleine puntjes veranderd dan heb je een mooi model dat ook straks gespoten er helemaal top uit ziet.
- Pvt. Mike
- Lid
- Contacteer:
Jazeker.. en dan ook nog de driver met Seargent T stripes
XD ook stickers.. alsof ik stickers te veel heb:P

- Jurrie
- Moderator
Hey Mike,
Lachen, dit is idd de Zvezda kit (ok, met een Revell boxje eromheen
). Ik denk als je de puntjes aanscherpt die Faust noemt, dat je een solide basis hebt. Verder is het nice dat je al een mooie, witte achtergrond hebt gebruikt...maar heeft je camera niet toevallig ook een Macro functie (weergegeven met een bloemetje als icoontje op je toestel)? Dan worden foto's van dichtbij nl heel scherp 
Ben benieuwd wat je er verder van bakt
Greetz,
Jurrie
Lachen, dit is idd de Zvezda kit (ok, met een Revell boxje eromheen

Ben benieuwd wat je er verder van bakt
Greetz,
Jurrie
- Pvt. Mike
- Lid
- Contacteer:
Uhhh.. zal eens kijken