@Paul: thanks voor de tip. Is inderdaad misschien wel een ideetje om dat nog even bij te werken. Zal er eens naar kijken.
@Charly1975: Dit zal ik verklappen als het toestel helemaal af is.

Dan zal ik ook meteen wat meer foto's plaatsen.
En wat betreft de wapens. Ze hoeven op zich niet donkerder. Wat ze donkerder maakte was de blauwing die op het wapen zat maar tijdens gebruik sleet dat waardoor soms ook enkel het kale metaal overbleef. De kleur is dus niet zo gek maar het is inderdaad mooier om het wat donkerder te maken.
@Okke: LoL, is dat een compliment, in dat geval bedankt!

Ben overigens wel benieuwd waar je dan precies op doelt en of je vind dat dit netter kan.
@Jurrie: Thnx, de rest van de foto's volgen wanneer ik weer een keer overdag tijd heb om bij daglicht foto's te maken en ik de laatste 2 figuren bijgewerkt.
Het doek is gewoon een dun stuk stof van een oud stuk t-shirt dat ik aan beide kanten rood heb geverft in eerste instantie. Toen iets laten drogen en op het moment dat het begon te drogen begon het ook stijf te worden doordat de vezels van de stof de verf opnemen en die dus opdrogen. Op het moment dat het nog beweegbaar is kun je het over het relief van bepaalde voorwerpen drukken waar je het overheen wilt hebben. Als het dan helemaal op is gedroogd heb je het precies in de goede vorm en lijkt het heel natuurlijk.
Grtz, Sander