Miniatuur figuren?

Bespreek in dit subforum alles over modelbouw

Moderator: Jurrie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Miniatuur figuren?

Bericht door sniper snoop »

Ik ben al een tijdje bezig met een miniatuur vliegveld aan het opmaken (enkel nog de theorie) waarop een Me-323 word geplaatst tijdens het uitladen. De diorama zal dan ook 60cm op 100 of 120 cm zijn (want de Me-323 is op schaal 1/72 en heeft dus op deze schaal een vleugelspanning tot 76 cm!). Ik vind alles terug die zou passen. Een paar Open Blitzen, kubelwagens en dan wat voertuigen en artillerye die uitgeladen worden uit de Me-323. Maar ik kan geen gepaste miniatuur terug vinden. Mniatuur die niet in houding staan tijdens het vechten. Maar gewoon miniatuur die aan het uitladen zijn, uitstappen uit de Me 323...... Wie kan mij helpen aan de gepaste miniatuur op schaal 1/72 voor mijn diorama. Ik weet het, schaal 1/72 is klein. Is het soms mogelijk dat je miniatuur kan kopen die je zelf kan instellen tot de gepaste verhouding?
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: Miniatuur figuren?

Bericht door Jurrie »

Moest even goed kijken wat je bedoelde met 'miniatuur', maar je bedoeld mensen/soldaten etc. Ik denk dat er weinig anders op zit dan wat bestaande figuren aan te passen. Ook kan je eens kijken naar 1/72 figuren van Preiser, die hebben ook wat burgerfiguren volgens mij die je misschien wat aan kan passen :)

Greetz,

Jurrie
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Miniatuur figuren?

Bericht door sniper snoop »

Het is best irritant. Ik wil gewoon een vliegveld met de Me-323, terwijl de soldaten uit stappen en aan het uitladen. Ik heb al figuren voor mijn flak die er zal staan, piloten, en andere figuren die ik kan gebruiken zoals mechaniekers. Maar ik geef toch voldoende tijd. Ondertussen plannen opgemaakt hoe de diorama moet worden (de kast tenminste). Lijst opgemaakt en hopelijk binnnenkort mijn Messerschmitt Me-323 D1 van Italeri. :)
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Plaats reactie