main@minevin schreef:Jonkerman schreef:Voor een onklaargemaakt grendelgeweer moet je 18 jaar oud zijn en aan het taalgebruik van ijstheepak te zien, maak ik een conclusie dat hij dat dus niet is. Daarom moet ik ook nog wachten op mijn 98k.

Je kan hem ook op de naam van je vader zetten. Zo ben ik 14 en heb ik een mooie turkse mauser

.
FOUT Nooit zo zeggen!!
ALS je onder de 18 bent:
Het is mijn geweer niet, hij is van me PA of MA of je Grote broer (ALS hij maar 18+ is)
Weet zo niet wanneer dit was
Een jongen van 17 ( 1 maand voor zijn verjaardag zelfs) was zijn hele verzameling kwijt (die had VEEL geweren, bajonetten en meer) omdat een kamerraad een foto op het internet plaaste, klop, klop, politie!
ALS zijn pa had gezeg "Heej dat zijn
mijn items" dan was er nis aan de hand geweest. Maar die heefd ook nog gezegd dat de verzameling is van zijn zoon.
De knaap moest zelfs voor de rechter verschijnen en verklaren hoe hij aan zoveel items kon komen.
Hij is alles kwijt! ( ging om 20-50 items!!)
DUS GEEN 18 .... BEZIT JIJ NIX!!! DUS echt nix geen bajonet, onklaar grendelgeweer, seinpistool. luchtbuks, paintballmarker(gun) enzovoort
Anders moet deze topic maar op slot.....
Als je een Nederlander bent mag je geen wapen (Of wat er op lijkt) na-maken en daar ging deze topic over.
Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits