Hier een aantal foto's van mijn diorama. De war-bonds poster zal er wel niet echt bij passen aangezien hij bedoeld was voor de US bevolking maar ik vond hem wel mooi staan

Moderator: Jurrie
Ik zal er gelijk een maken jurrieJurrie schreef:*Heb je toevallig ook nog een overzichtsfoto, van iets verder weg*?
Greetz,
Jurrie
Bedankt! Ja ik zag hetCharly1975 schreef:Prachtig![]()
(Het geweer is omgevallen)
Het is de bedoeling om te laten zien dat de .50 vast zit, op een standaard tussen de zandzakken. Maarja dan zou hij eigenlijk nog naar achter moeten hangen...johan willaert schreef:De opstelling van die .50 is wel heel erg onrealistisch...
Dat ding weegt zo'n 37Kg een montage zoals jij het voorstelt houdt dat ding niet recht, zeker niet bij het vuren...
Nuttige opmerking, maar het zou helemaal nuttig wezen als je ook misschien een foto o.i.d. hebt met hoe het wel moet?De opstelling van die .50 is wel heel erg onrealistisch...
Dat ding weegt zo'n 37Kg een montage zoals jij het voorstelt houdt dat ding niet recht, zeker niet bij het vuren...
Heel erg bedankt Jurrie! Ja, ik was ook al aan het denken voor zo'n draadje ik zal het morgen maken. Dan laat ik er een foto van zienJurrie schreef:Hey Jan,
Ik heb eindelijk even tijd om te reageren, leuk om eens wat van jouw werk te zien! Ik vind het wel een leuke setting, beetje achteraf met iemand aan de radio en de ander relaxed achter de MG. Het hokje is mooi geverfd qua houtlook. Je had eventueel het dak misschien een NET iets andere tint kunnen maken, maakt het wat spannender. De poster aan de muur maakt het ook natuurlijk hehe, erg grappig. Verder: zit er een draadje tussen de oortelefoon en de radio? Misschien grappig om die zelf erbij te maken (van een dun koperdraadje bijvoorbeeld).
Vind de stenen ook leuk, die heb je neem ik aan ergens uit de tuin gehaald hehe? Het gras is niet echt supermooi. Waarschijnlijk heb je hiervoor strooigras gebruikt die ze ook bij modelspoorbanen gebruiken? Probeer eens HEKI decovlies gras te kopen. Dit is echt zeer realistisch. Tevens kan je eens een drybrush doen nog over het gras met een kleur tussen zandgeel en groen (de tip staat beschreven bij het Tips & Technieken topic).
Nuttige opmerking, maar het zou helemaal nuttig wezen als je ook misschien een foto o.i.d. hebt met hoe het wel moet?De opstelling van die .50 is wel heel erg onrealistisch...
Greetz,
Jurrie