Net terug van 1,5 week vakantie; omdat ik mijn airbrush en alles niet mee kan sjouwen nog maar een kitje opengetrokken. De bouw is bijna helemaal klaar, maar nu nog aansluiten in de rij voor airbrushing hehe.
Het model is Dragon's 6188 M4A2 Russian Army. Wat meer details kan je vinden op Perth, http://www.perthmilitarymodelling.com/r ... dr6188.htm. Overall is het wel een goede kit, hoewel er wel wat kleine foutjes in zitten. Niet alles heb ik hersteld, wel de inliggende lasnaden. Deze heb ik bovenop gelegd dmv wat Revell putty. Textuur was al aanwezig op de tank, maar heb hier en daar wat extra aangebracht met Mr Surfacer 500 en een flinke kwast.
De kit bouwt zeer goed weg, zonder problemen eigenlijk. De componenten (lower hull, upper hull, toren) zitten nog los van elkaar op de foto's. Ik heb wel gezien dat ik nog wat kleine dingetjes moet wegwerken, dus dat komt nog. Ook komt er nog een cable op de zijkant, die voeg ik pas toe na het airbrushen.
Pics

Nog geen idee wanneer de volgende update komt, de KV en Chi-Ha waar ik ook mee bezig ben gaan denk ik voor...
Greetz,
Jurrie