ook even mn model dio showen DAK Flak 88

Bespreek in dit subforum alles over modelbouw

Moderator: Jurrie

Plaats reactie
Robby101st
Lid

ook even mn model dio showen DAK Flak 88

Bericht door Robby101st »

ik wilde even mn eerste diorama posten.. heb hem in januari gemaakt, was ook mn laatse vanwege tijdgebrek..
ik vond hem leuk geworden.. dus hier wat fotos..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hopelijk vinden jullie het wat..
Laatst gewijzigd door Robby101st op 12 feb 2010, 06:59, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.freewebs.com/robby101st/" onclick="window.open(this.href);return false; voor de restauratie van mijn '42 Willys
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: ook even mn model dio showen

Bericht door Kugelblitz »

Kijk! Ziet er érg goed uit, heel netjes... De figuurtjes heb je erg mooi geschilderd, met name de details zoals kraagspiegels etc.
Verder vind ik de opzet erg natuurlijk en goed qua compositie! Met name de bandensporen, het slepen van de kist en de voetafdrukken zijn erg goed gelukt, heel netjes! _/-\o_

Een kleine suggestie is om nog wat zand rond de voeten van de figuren te strooien, aangezien ze nu echt 'op' het zand lopen en bovendien is er witte lijm te zien onder de voeten... Ook de Flak zou wat meer kunnen zijn weggezakt in het zand, hij staat nu wel érg plat.

Verder ben ik zeer tevreden, heel mooi gedaan! :)

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Jan Klaassen
Lid

Bericht door Jan Klaassen »

Mooi! Witte lijm viel mij ook direct op ja... Maar verder puik werk; de details zijn echt super :!: _/-\o_
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Akko
Lid

Bericht door Akko »

Man, gewoon magnifiek,
vooral die details :shocked:
Ik heb dat een paar keer gedaan met vliegertjes. Maar totaal niet zo gedetailleerd :p
Puik werk doe zo voort

Grtz N.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Robby101st
Lid

Bericht door Robby101st »

dat witte lijm onder de voetjes waren gummies om te zien hoe ik ze ging neerzetten, dat is ondertussen houtlijm geworden omdat dat transparant wordt.

bedankt voor de leuke reacties..! was de eerste keer dat ik dingen probeerde als zand te maken etc.. volgende keer als het nog niet volledig is uitgehard zal ik de poppetjes
al een keer er even indrukken.. was het nu te laat voor.. maar goed tijdens de weg erheen leert men hehe..

bedankt :)
http://www.freewebs.com/robby101st/" onclick="window.open(this.href);return false; voor de restauratie van mijn '42 Willys
seeadler
Lid

Bericht door seeadler »

Keurig gedaan!!

Mvg, Mark.
sjaktabak
Lid

Re: ook even mn model dio showen DAK Flak 88

Bericht door sjaktabak »

ik vind hem ook heel mooi geworden ik ben zelf ook net begonnen aan een diorama maar hij zal vast niet zo mooi worden als deze
and when he goes to heaven. to st. peter he will tell. another marine reporting sir. i've served my time in hell!
Plaats reactie