Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ja zit weer lekker met een lichte griep laatste weken al ziek geweest mar niet zo erg als nu
spijtig genoeg moet ik mijn afspraak bij het belgisch leger morgenafzeggen omdat ik niet in staat ben om er naartoe te gaan zo ziek
Maar wat betreft de modelbouw ik beloof dat ik een van de dagen wel is een paar fototjes zal maken en posten
maar men diorama is nog lang niet klaar hoor moet zeker nog volledige platen afwerken (jah word heel groot diorama 6 platen van ongeveer 50 op 50 (3 x2) als klein dorpje met Amerikaanse en Duitse troepen....
voertuigen en mannetjes zijn gekocht maar huisjes en dergelijke zijn volledig scratchbuild
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Ik ben nog steeds bezig met mn King Tiger 1:16 .... HIj is al helemaal gebouwd, inmiddels zit de (extra) bestelde PE erop , metal primer is done en de surface primer moet ik nog een klein stukje..
ik ben op het moment bezig met een 101 airborme pop van 1/6 van dragon
ik had hem een paar jaar geleden gedaan maar dat was niet mooi dus het hele ding ge paintstrippt en opnieuw gedaan want een dikke glimmende laag verf is nooit mooi