Kijk, dat is kennis die een kenner heeft! Blijkbaar een fout in de kit, dit is wat er standaard bij zit.johan willaert schreef:De motorkapnummers zijn totaal verkeerd...Jurrie schreef:suggesties zijn welkom!
Dodge WC-55 hadden nummers tussen USA W-6016072 en W-6021066 en USA W-6022453 en W-6022837
Dit is een stukje eigen interpretatie, heb geen fotobronnen. Het klopt dat deze boven het motorkapnummer hoort te staan. Helaas is de decal eigenlijk te groot en als ik hem daar zou plaatsen, zou het m.i. nog onrealistischer worden.johan willaert schreef: Ook de bumpermarkering USA is weinig realistisch.... Die USA dient eigenlijk boven het motorkapnummer te staan...
Zaten die bakken er in het geheel niet op, of waren ze niet gevuld met munitie? Als ze de bakken er zelf nog wel op/in zaten: als supply-truck had ik in gedachten dat deze mogelijk ook konden blijven zitten, omdat er natuurlijk ook bevoorrading was van 3,7mm kanonnen, die niet op de Dodge zaten. Maar goed, hier heb ik verder geen info of fotografisch bewijs van.johan willaert schreef: Zet je ook nog het kanon er op, want een verbouwde WC55 naar cargo model (WC52 type) had geen bakken met munitie meer...
Dank!johan willaert schreef: Mooi werk anders....
Gr,
Jurrie