Mijn opa is na de oorlog in dienst bij de Huzaren van Boreel gekomen (4 jaar) en heeft enkel tanktransporten gereden waarvan het merendeel in de MkIII wat ook zijn lievelingetje was.
Ik heb ook familie in Amerika, toen hij daar een aantal jaar geleden op visite was geweest hebben ze een oorlogsmuseum bezocht waar volgens mijn familie ook een MkIII te zien was. Echter was deze niet aanwezig.
Een jaar later met zijn verjaardag kwam deze doos uit Tokio, met de hartelijke groeten vanuit de familie in Amerika.
Echter heeft mijn opa nooit de tijd en motoriek gehad om hem nog te bouwen. Dus (ook door mijn verzamelwoede) is de set naar mij geschoven door mijn opa met de hoop dat ik hem wil gaan bouwen.
Maar goed, ik wil er best een keertje voor gaan zitten, ik moet het wel op de plaatjes van de handleiding gaan doen aangezien ik wel bekend ben met talen maar niet met getekende taal.
Nu zat ik er aan te denken om bij de modelshop wat plasticlijm en een spuitbus te halen, maar is er iemand die nog wat aanvullende tips kan geven aangezien ik nog nooit iets gebouwd heb (op de suprise eieren in mijn kindertijd na).