welke schaal?
Moderator: Jurrie
-
- Lid
ik kan me die tijden nog goed herinneren, dagelijks bezig zijn met 1:35 modellen van tamiya...15 jaar terug ofzo. Ik kwam tijdens het verhuizen nog een oude tamiya catalogus tegen uit '79...memories !
tegenwoordig heb ik er de tijd niet meer voor
mooi spul was dat, brengt tamiya nog steeds die ww2 modellen uit van 1:35? de oude modeldozen zullen wel collectors items zijn inmiddels?
tegenwoordig heb ik er de tijd niet meer voor
mooi spul was dat, brengt tamiya nog steeds die ww2 modellen uit van 1:35? de oude modeldozen zullen wel collectors items zijn inmiddels?
"Get three coffins ready"
- Mooyman
- Lid
Re: welke schaal?
Zitadelle schreef:
Ik vroeg me af op welke schaal jullie eigenlijk modelbouwen? 1 op 72? of 1 op 35?
Schaal 1 op 1

- Jurrie
- Moderator
Zozo 1:1 modelbouw! Heb je daar ook pics vanMooyman schreef:Zitadelle schreef:
Ik vroeg me af op welke schaal jullie eigenlijk modelbouwen? 1 op 72? of 1 op 35?
Schaal 1 op 1![]()
.

Jurrie
- Dodo
- Lid
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Neem ik toch liever een 1:1 Königstiger 
Maarre... wat vinden jullie: kan je 1/76 figuren (heb by the way zelfs figuren gevonden van Nederlandse soldaten uit mei 1940) combineren met 1/72 voertuigen??

Maarre... wat vinden jullie: kan je 1/76 figuren (heb by the way zelfs figuren gevonden van Nederlandse soldaten uit mei 1940) combineren met 1/72 voertuigen??
http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Mooyman
- Lid
Zo kan je het noemenJurrie schreef:Zozo 1:1 modelbouw! Heb je daar ook pics vanMooyman schreef:Zitadelle schreef:
Schaal 1 op 1![]()
.
![]()
Jurrie

- Ruben
- Lid
Ow ja ik zie het juistJurrie schreef:Het verschil tussen 1:76 en 1:72 is verwaarloosbaar..
Ruben, heb je mn PM nog gehad trouwens?
Jurrie
En Btw:
mn winterdiorama met Stug IV met winterwash + gewonde en vluchtende tankcrew is juist klaar. Dat is dan waarschijnlijk ook het laatste wat ik heb gemaakt voor de herfstvakantie, want het huiswerk staat in de weg

Ik kan helaas geen foto's trekken met mn 0.00000003 minipixelcamera, want je ziet er toch geen barst van.
War is something human...