Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Darryl kun je mischien een paar foto's van die poppen posten?
Alvast bedankt!
Niels
Foto's heb ik niet, ze stonden op een beurs te koop.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
In Nieuwegein, hij heeft het mij wel verteld waar zijn winkel precies in Nieuwegein maar ik ben het weer vergeten Het is wel mooi dat er een winkel kom dan kan je altijd er naar toe en een praatje maken met mede verzamelaars net zo als verlede week zaterdag in Duiven. Groetjes Chris
Hoeveel verzamelaars van 1/6 poppen zijn er eigenlijk op dit forum? Ik zelf was verlede jaar gestopt en alles verkocht maar het begin nu toch wel weer te kriebelen. Groetjes Chris
Hoi jongens. ik heb alles even door zitten lezen en zag over de G.I.Joe. Maar de G.I.Joe popppen (12") stammen al uit 1964 en zijn begonnen met poppen van de WW2. Deze poppen zijn in doos onbetaalbaar. Groetjes Chris
mijn zoontje heeft trouwens 8 oktober in Duiven de Dual at Stalingrad dubbele doos gekocht. Ik zal van de week proberen om een foto te posten.Groetjes Chris
Jefke. Ik wacht nog even met het maken van de foto's, ik heb zelf een Oskar besteld bij Marcel en een set Tiger Aces gewonnen op e-bay. Dan kan ik van alles tegelijk een foto maken. Groetjes Chris