Kugelblitz schreef:Even een vraagje over Keulers Militaria (rkmilitaria.com) te België...
Ik heb erg veel negatieve dingen over deze dealer gehoord. Ik wil echter toch iets aanschaffen van zijn site waarbij ik zeker ben van de originaliteit, dus dat staat buiten kijk. Ik wou nu graag weten of zijn service (dus verzending) ook slecht is, of dat het enkel om de originaliteit gaat. Ik wil namelijk wel dat mijn item ook aankomt, ook al is het geen enorm bedrag...
Iemand ervaring met de verzending van Keulers?
Groeten, Kugel!

Afgelopen weekend wat over en weer gemaild met de man en was blij verrast. Zeer aardig en snel contact!
Hij zou me maandag laten weten of de items nog beschikbaar zijn ivm verhuizing etc. Prima!
Echter maandag niks meer gehoord, dus even een mailtje. Vervolgens nog geen reactie en woensdag nog maar eens gemaild.
Tot op heden echter geen reactie van hem. Heb dus net voor de laatste maal gemaild of de items er nog zijn en dat zijn service me totaal niet aanstaat... Als hij nu niks meer laat horen is het meteen de laatste keer dat ik zaken doe met Keulers Militaria.
Het begon zo goed, maar misschien maakt hij zijn reputatie wederom waar? Ben benieuwd...
Groeten, Kugel!