Collectie Signaals

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Plaats reactie
Heuffie2

Collectie Signaals

Bericht door Heuffie2 »

Hallo,

Ik wilde me even voorstellen, en meteen met de deur in huis vallen. Ik verzamel niet echt militaria in de zin van legerdingen, met dien verstande dat ik wel altijd papieren zaken verzameld heb over wereldoorlog 2.

Nu zit ik met een dillema, ik ben denk ik zo'n beetje de enige die alle signaals, dus ook de schaarse uit 1945 verzameld heb, inclusief alles wat erbij hoort (die specials over V1, V2, waarom schieten wij op Engeland etc. etc.)

Bij elkaar is het wel zo'n beetje museum waardig en in ieder geval waardevol, los verkopen zou ongetwijfeld meer opbrengen, maar zou zonde zijn.

Heb ze ooit te koop aangeboden op marktplaats, maar daar krijg je veelal flauwekulboden.

Het merendeel is nog wel redelijk te vinden, tot 1943, maar daarna wordt het hard minder. indien er iemand een serieuze bestemming voor heeft en ze over wil nemen voor een prijs die overeenkomt met de waarde dan hoor ik het graag. (0+% is nederlandstalig, er zitten een paar duitse nrs tussen.

Mvg, Heuffie
wbrone
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2010, 21:46
Locatie: Herderen (Belgisch Limburg)

Re: Collectie Signaals

Bericht door wbrone »

beste,
ik heb onlangs op dit forum een zoekertje gezet waarin ik naar de Signaals na nr.13/1944 vraag. Eventueel ben ik dus in deze nrs. geïnteresseerd. Mijn email is willy.brone@pandora.be of 0031497519009. Hoop spoedig van je te horen.
Groeten
Willy
Heuffie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2010, 18:09

Re: Collectie Signaals

Bericht door Heuffie »

heb ze inmiddels verkocht. Bedankt voor je interesse.
Plaats reactie