We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Binnenwerk/kinriem is een zooitje.. De lak vertrouw ik ook niet helemaal. Over de camouflage kan ik niet veel zeggen naast het feit dat ik roestpitten zie, waar lak overheen zit!
ik had in eerste instantie niet eens door dat het dezlfde helm was.
Laat hem maar liggen, de verf oogt veel te nieuw (ookal vond ik dat in de eerste foto meevallen). Binnenwerk en kinriem zijn inderdaad een no-go.
Pas altijd op met die Duitse helmen, kijk ook naar de slijtage.
De camo lijkt bij het decail zelfs weg gesneden te zijn, en de rest van de erosie die de verf heeft (door de jaren of door 3x goed mishandelen) staat absoluut niet in met het binnenwerk of de geschuurde binnenrand. Laat een helm voor het laatste al liggen (100% goede helmen blijven altijd verzamelwaardig)
Als ik het goed heb heeft deze helm toch een Pocher decal. Deze kunnen toch ook voorkomen op M42 helmen in plaats van de meer gebruikelijke Champagne decals?
Of bedoel je dat de decal op zich verkeerd is.
Zoals ik het ziet is de helm van de maker CKL,dan zou er een ET decal op moeten zitten,geen Pocher(of het zou een reissue moeten zijn) Deze decal is geen van beide,gewoon brol. Als een verkoper zulke foto's presenteerd,dan hoef je niks meer serieus te nemen