Hitlerjugend Dolk?

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Hitlerjugend Dolk?

Bericht door coco »

Ah oke, nja verdere info kan ik je niet geven, aangezien ik niet zoveel kennis heb van hj.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Wolfganger
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 08 jun 2010, 22:06
Locatie: Arnhem

Re: Hitlerjugend Dolk?

Bericht door Wolfganger »

Tjaah,
De schede is in erg slechte staat.
Persoonlijk, vind ik de inscriptie er te nieuw uitzien, in vergelijking met het dolk.
Hoe is het HJ-logo eigenlijk? Die is niet echt duidelijk te zien.

Muah, de prijs zou ik niet kunnen bepalen. Daarvoor zou je hem in het echt moeten zien. Als de inscriptie echt zou zijn (wat ik niet geloof) dan zou dat uiteraard de prijs flink doen stijgen.
Maar een 80 euro lijkt me een beetje overdreven laag. Het mes zelf is in goede staat. (niet verroest en maker te zien). Het handvat ziet er prima uit.
Dus ik zou zeggen: rond de ongeveer 140 eu. Nogmaals: dat is moeilijk te zeggen van foto's
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Hitlerjugend Dolk?

Bericht door coco »

Ik weet niet waar je leest dat iemand hem 80 euro waard vind, ik indicateerde hem rond de 175 waar je zelf iets onder gaat liggen.
Overigens is dit topic al een tijdje oud en weet de topic starter ondertussen denk ik genoeg, des all niettemin is er nuttige info aanwezig voor onze toekomstige lezers :wink:
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Plaats reactie