We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Als ik zo die close-up bekijk ziet het er opzich wel netjes uit, enkel zou ik de markering op de bodem verwachten, en het is raar dat ze dit speciaal voor de ss gemaakt hebben.
Sorry maar ik blijf sceptisch.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Ik heb 'Kunstoffe' er nog eens op na geslagen en kom naast Heer (H), Luftwaffe (BAL) en Kriegsmarine (M) toch echt niks tegen van SS of iets in die trant.
Overigens lijkt mij de stempel er gewoon ingeslagen, en hij komt zo uit de grond dus kan lastig er later ingeslagen zijn (of het moet in '45 gebeurt zijn waarna het in de grond gekomen is?)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
coco schreef:Ik heb 'Kunstoffe' er nog eens op na geslagen en kom naast Heer (H), Luftwaffe (BAL) en Kriegsmarine (M) toch echt niks tegen van SS of iets in die trant.
Overigens lijkt mij de stempel er gewoon ingeslagen, en hij komt zo uit de grond dus kan lastig er later ingeslagen zijn (of het moet in '45 gebeurt zijn waarna het in de grond gekomen is?)
Hoe kan je zien dat het erin geslagen is ?
Het ziet er naar uit dat het erop gemaakt is, (dat lijkt de foto te zeggen.)
-Winston Churchill; “If you are going through hell, keep going.”