SS teken op flesje

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: SS teken op flesje

Bericht door coco »

Ik had nog zo gezegd, geen discussies maarja...
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: SS teken op flesje

Bericht door Erik S. »

Boem is ho, Toch?
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

APV

Bericht door asjemenou »

Hopelijk is het voor een ieder te begrijpen waarom een APV op een voormalig slagveld van kracht is. Als een gemeente zo'n verordening niet zou instellen en er doen zich persoonlijke ongelukken voor dan is de publieke verontwaardiging groot. Vandaar zo'n verordening toch?!
Neem het slachtoffer uit de weblink als voorbeeld. De munitie was hij niet op de vindplaats zelf aan het demonteren/schoonmaken. Hij zal het waarschijnlijk toch meegenomen hebben. Dat dit levensgevaarlijk is daar heeft hij zelf het bewijs voor geleverd lijkt mij zo.
Het is misschien leuk voor jezelf om dit soort objecten in je schuurtje of in je huis te bewaren maar denk je daarbij ook wel aan je huisgenoten of buren?
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
kraft
Lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 17 feb 2011, 23:06

Re: SS teken op flesje

Bericht door kraft »

Jongens zo als ik al zei Prive terein!
Dus het gaat nergens over,Kom dan ook niet met die onzin aan zetten.
Zoek al 22 jaar weet dus wat ik doe,En daar bij ik laat gewoon mijn vondst zien aan jullie.
het zal ook me laatste zijn hier.heb duidelijk gezegt dat het niet verboden was.
Maar gelukkig zijn er menssen die me wel snappen.
Het is een flesje geen bom!,Die meld ik altijd zo dat jij het nie tegen kom en kaboem zegt. :lol:
Relic hunter
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Re: SS teken op flesje

Bericht door asjemenou »

kraft schreef:Jongens zo als ik al zei Prive terein!
Dus het gaat nergens over,Kom dan ook niet met die onzin aan zetten.
Het slachtoffer uit mijn eerder vermelde weblink was de granaten toch ook niet op de openbare weg aan het demonteren/schoonmaken? Maakt het granaten dan minder gevaarlijk wanneer ze op privé terrein worden gevonden? Wat versta jij trouwens onder privé terrein? Hoezo, zijn mijn eerdere reacties in dit topic als onzin aan te merken?
kraft schreef:Zoek al 22 jaar weet dus wat ik doe,
Een gewaagde uitspraak. Ik denk dat het slachtoffer uit de eerder vermelde weblink deze uitspraak ook wel eens zal hebben gedacht en geuit.
kraft schreef:Het is een flesje geen bom!,Die meld ik altijd zo dat jij het nie tegen kom en kaboem zegt. :lol:
Ook onschuldig lijkende voorwerpen kunnen levensgevaarlijk zijn. Op zich is Hautentgiftungsmittel ook al een giftig middel.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: SS teken op flesje

Bericht door coco »

Sjonge jonge.....Hautentgiftungsmittel is gewoon te koop op beurzen, iedereen heeft het zo'n beetje in zijn/haar collectie en niemand gaat het op zijn/haar huid smeren hoor.
Een baksteen ansich is ook gevaarlijk maarja we bouwen er wel massaal huizen mee, als je zo denkt kan je alles wel als dreiging zien.
Stopcontacten 230 volt levens gevaarlijk, Wii remote's levens gevaarlijk, aardappel schil mesjes levens gevaarlijk...........

Deze persoon heeft een vraag over een flesje, de hele discussie over zoeken en onzin is hier helemaal niet van toepassing, ik weet dat ik een soort eerste zet heb gedaan, maar heb expliciet neer gezet GEEN discussies, wat blijkbaar teveel gevraagd is.

Dit is hopelijk het laatste off-topic wat hier is vermeld, als mensen op/aanmerkingen hebben PB'en me maar!

ONTOPIC: al verdere info gevonden over het logotje, ik ben nog steeds benieuwd er naar eingelijk.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Plaats reactie