Patch US Armoured Division (Tanker Jacket)

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Patch US Armoured Division (Tanker Jacket)

Bericht door rutger »

Overduidelijk dat de geplaatste foto's van labels, zoals reeds genoemd, afkomstig zijn uit originele M1943 jasjes. Ik zie de cuttertags nog zitten.
Stop er maar mee kenbent. Je spul is niet orgineel en je krijgt je geld niet terug. Volgende keer beter.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Patch US Armoured Division (Tanker Jacket)

Bericht door panzer lehr »

Wat kan die schelden zeg Ban. :W
Gebruikersavatar
Mr Mojo Risin
Lid
Berichten: 1524
Lid geworden op: 15 jun 2006, 15:45
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Re: Patch US Armoured Division (Tanker Jacket)

Bericht door Mr Mojo Risin »

Echt triest dat sommigen de waarheid gewoon niet onder ogen willen of durven zien. Conclusie: jacket = fake, doe volgende keer je huiswerk als je iets wilt kopen. Zet hier gewoon een slotje op beste mods. De vraag van de topicstarter is immers toch beantwoord. Verdere discussie is zinloos in mijn ogen.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Patch US Armoured Division (Tanker Jacket)

Bericht door michiel01 »

Ik kan ook niet rustig twee weken weg of iemand moet er weer een puinzooi van maken.

Topic gaat dicht, Johan e.a. bedankt voor de onderbouwde input, een typisch gevalletje van: learning it the hard way.

Hier wordt geen taalgebruik geaccepteerd zoals in dit topic naar voren komt, daarom gaat dit topic op slot.
Gesloten