Door plaatsgebrek en ik hem niet op straat wil laten staan buiten, zal ik hem moeten wegdoen.

Ik weet alleen niet wat de ouderdom van de fiets is en van welk land of onderdeel deze is geweest.
Op de achterkant staat alleen een witte rechthoek met het cijfer 43 eronder en onder de reflector staan in het geel de letters WH.
Ik vind geen merknaam op de fiets zelf, de banden zijn Duits gemaakte Continentals, het zadel is een Hollandse Lepper, de fietspomp is Engels(weet niet of dit de originele is natuurlijk).
Op het ijzeren plakkaatje van de voorrem staat een grote C met awi erachter.
Op het grote brede bagagerek staan de letters PALLAS.
Op de linkerkant van het voorwiel is een beugel gemonteerd aan de naaf, en recht erboven aan het stuur hangt er een soort aluminium achtige stevige halfronde bevestiging (zie foto's met rode pijlen aangegeven).
De dynamo is een zeer oude en van het merk Berko, de koplamp is er ook nog bij maar staat niet op de foto, deze is van het merk IMPEX.
Van een achterlicht is geen teken te zien.
Zou dit nog een fiets van een cyclisten afdeling geweest zijn of een fiets gewoon in de kazerne gebruikt.
Er is een modernere overtrek van het zadel en er hingen nog twee plastieken modernere bevestigingen aan om iets aan te klikken, maar die zijn eraf gehaald.
Alleszins nog een doorgebruikte fiets geweest.
De foto's heb ik wel in mijn krappe keuken moeten maken zoals je ziet.
Alle inlichtingen zijn welkom en misschien ook wat de waarde van deze fiets is!
Alvast bedankt!