We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Bcd is inderdaad de code van Gustloff .
Maar bcd werd wel anders geschreven . Zelfs het jaartal 45 klopt niet . Zoek maar eens op
AX is de code van Erma . Erma heeft maar K98's gemaakt tot en met 41 , wat doet deze stempeling dan op een K98 van 45 ? Lijkt meer op een russische X waar ze een A erbij geslegen hebben .
Die rune is opzich al lachwekkend omdat dat teken alleen te vinden is op BNZ K98's .
En dan heb ik heel het wapen nog niet gezien .
luc schreef:Bcd is inderdaad de code van Gustloff .
Maar bcd werd wel anders geschreven . Zelfs het jaartal 45 klopt niet . Zoek maar eens op
AX is de code van Erma . Erma heeft maar K98's gemaakt tot en met 41 , wat doet deze stempeling dan op een K98 van 45 ? Lijkt meer op een russische X waar ze een A erbij geslegen hebben .
Die rune is opzich al lachwekkend omdat dat teken alleen te vinden is op BNZ K98's .
En dan heb ik heel het wapen nog niet gezien .
Meer foto's heb ik er ook nog niet van....
Is dit dan een Duitse K98 die is beslag is genomen door de Russen?
En Wat is de waarde dan ongeveer van dit stuk?
long branch schreef:Meer foto's heb ik er ook nog niet van....
Is dit dan een Duitse K98 die is beslag is genomen door de Russen?
En Wat is de waarde dan ongeveer van dit stuk?
Je zal toch meerdere foto,s moeten plaatsen, om te kunnen zien hoe of wat.
Die zal ik dan nog vragen en later deze week op het forum plaatsen.
Dit geweer is namelijk niet van mij, maar ben het van plan om te kopen.
Maar ik vond het ook al een rare combinatie van stempels, dus zoek ik hierover wat meer info
Mooi laten waar hij is.
Luc heeft in dit geval 100% gelijk.
Ik ben er haast wel zeker van dat iemand hier met een setje slagletters of een graveer machine bezig is geweest.
Die zijn zowat allemaal om gekamerd qua kaliber Rene.
Zie de inkeping bij het jaartal.
Tevens vraag ik mij af of ze wel deco zijn volgens de NL wetgeving.