Argentijnse Mauser bajonet??

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Plaats reactie
S1991
Lid
Contacteer:

Argentijnse Mauser bajonet??

Bericht door S1991 »

Even een vraagje. Ben deze vandaag tegengekomen op een rommelmarkt hier in de buurt.
Nu is mijn vraag is het een Argentijnse Mauser bajonet model 1909? Of is het wat anders??
Heeft overal wat stempels op staan en is ook nummergelijk.
Wat zou de waarde van deze bajonet ongeveer zijn?

Alvast bedankt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
S1991
Lid
Contacteer:

Re: Argentijnse Mauser bajonet??

Bericht door S1991 »

Niemand een idee??
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
S1991
Lid
Contacteer:

Re: Argentijnse Mauser bajonet??

Bericht door S1991 »

Slotje graag weet voldoende.
Gaat om een machete model en is geen bajonet.
Plaats reactie