verkoper mp

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Plaats reactie
rene1945
Lid
Berichten: 233
Lid geworden op: 23 jun 2011, 15:59
Contacteer:

verkoper mp

Bericht door rene1945 »

ik zag net deze advertenties en eigenlijk vertrouw ik al de helmen niet die hier worden aangeboden
iemand ervaring met deze koper en meningen over de aangeboden exemplaren?

http://verkopers.marktplaats.nl/808611
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: verkoper mp

Bericht door rutger »

Ik ben dan wel geen echte kenner van Duitse helmen maar wat hij hier aanbiedt is complete rotzooi.
Slechte afwerking, dingen die niet kloppen etc. Voor mij een 'no go.'
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: verkoper mp

Bericht door Kugelblitz »

Hier hoeven we het inderdaad niet meer over te hebben, foto's zeggen al voldoende... Ik begrijp echt niet dat je het risico durft te nemen deze items als origineel te verkopen. Wat voor problemen kunnen daar wel niet uit voort komen, pff! Blijkbaar blijft oplichting via Marktplaats lange tijd ongestraft, aangezien velen het proberen.

Toch heb ik nooit echt extreem dure items te koop zien staan, via Marktplaats raak je echt prijzige items nooit kwijt, zelfs niet als ze origineel zijn. Mijn maximum is denk ik een kleine €300,- maar mer zeker niet.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
rene1945
Lid
Berichten: 233
Lid geworden op: 23 jun 2011, 15:59
Contacteer:

Re: verkoper mp

Bericht door rene1945 »

ik wilde ze ook niet kopen
wilde enkel weten of mijn vermoedens klopten
Gebruikersavatar
Mallory
Lid
Berichten: 330
Lid geworden op: 02 mei 2011, 12:03

Re: verkoper mp

Bericht door Mallory »

Lijkt me inderdaad ook zeer onzuivere koffie. Voor grappige reacties kan je ze altijd eens op WAF plaatsen. ;) Daarnaast krijg je dan ook een hele waslijst met wat er niet aan klopt, als je dat überhaupt zelfs als leek al niet kan zien!
Plaats reactie