Opzoekingen Ardennen
-
- Lid
Opzoekingen Ardennen
Mijn zoon en ikzelf hebben onlangs een metaaldetector aangeschaft. We zouden graag met deze metaaldetector in de Ardennen opzoekingen gaan doen naar overblijfselen van WOII. Waar kunnen we best eens gaan kijken ? Gemeente ? Straat of bos ?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Mvg
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Mvg
- Jan Klaassen
- Lid
Re: Opzoekingen Ardennen
Ik heb zo een donkerbruin, nee zwart vermoeden dat het totaal en compleet verboden is om in de Ardennen te zoeken...
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
-
- Lid
- Stafford
- Lid
Ik denk dat je dan hier op het verkeerde adres bent robbedoes !!
Man schlägt jemanden mit der Faust und nicht mit gespreizten Fingern. Heinz Guderian (June 17, 1888 – May 14, 1954)
-
- Lid
Waar kan het dan wel ? Nergens ? Zoon is gepassioneerd door oorlog en archeologie. Hij zou eens graag iets 'vinden'
- Stafford
- Lid
Denk nou eens na knurft..... lees eens wat ik voor je bericht schrijf !!
IK DENK DAT JE HIER DAN OP HET VERKEERDE ADRES BENT lijkt me duidelijk toch....
Man schlägt jemanden mit der Faust und nicht mit gespreizten Fingern. Heinz Guderian (June 17, 1888 – May 14, 1954)
-
- Lid
- Stafford
- Lid
Jan Klaassen schreef:Ik heb zo een donkerbruin, nee zwart vermoeden dat het totaal en compleet verboden is om in de Ardennen te zoeken...
- Haplo
- Lid
Man man man..... Een beetje op een normale manier kan toch ook wel?Stafford schreef:Denk nou eens na knurft..... lees eens wat ik voor je bericht schrijf !!
Mvg/Best regards, Sipke
- michiel01
- Lid
@ Stafford, je reactie gaat me iets te ver. Gelieve in het vervolg op je taalgebruik (in de breedste zin van het woord) te letten.
@ Robbedoes, mij ontgaat even het gedeelte waarin het leuk is je eigen kind bloot te stellen aan niet ontplofte munitie. Maar dit is niet helemaal het forumdeel om deze vraag te stellen. Graag verwijs ik je naar het "hobby" deel.
@ Robbedoes, mij ontgaat even het gedeelte waarin het leuk is je eigen kind bloot te stellen aan niet ontplofte munitie. Maar dit is niet helemaal het forumdeel om deze vraag te stellen. Graag verwijs ik je naar het "hobby" deel.