Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zonder stempels wordt het lastig. Zo ook zonder jaarsvermelding. De kwartiermuts kan 10 jaar oud zijn maar ook 100 jaar, wie zal het zeggen.
Zit er aan de rand van het driehoekvormige stiksel aan de voorzijde van de kwartiermuts iets van restanten zwarte stof?
Weet de persoon van wie je hem hebt gehad niet iets meer? Bijvoorbeeld waar hij 'm op zijn beurt weer vandaan heeft. Als je iets meer van de afkomst van de kwartiermuts te weten kan komen dan kan je al in een bepaalde richting gaan zoeken.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
De man die hem gaf was een verzamelaar die ook niet wist wat het was, en hem aan mij gaf.
Dus daar worden we helaas ook niet heel veel wijzer van.
er zit nog een klein beetje zwarte stof inderdaad aan vast.
Het heeft wel wat van een Frans schuitje vind ik.
Had u mijn PB trouwens nog ontvangen?
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vind het er eigenlijk algeheel van te lage kwaliteit uit zien om het een militair item te laten zijn, maar dat kan gewoon mijn mening zijn. Ik zie nog geen bataljon op het plein staan met deze mutsjes... Graag zie ik het tegendeel bewezen
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961