Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb zelf nog nooit een SS tab gezien waarbij de runes niet gecentreerd stonden.
Het eerste wat me opvalt bij het Strassen-Erlaubnis (na het bekijken van foto's van twee anderen) is dat de stempel op een andere plek staat, en dat het een andere stempel is. Ook is de verhouding qua grootte van letters en de armband zelf anders.
Natuurlijk, dit hoeft niets te betekenen, ben benieuwd wat de kenners gaan zeggen.
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
De SS-tab lijkt me fake gezien het stiksel dat op een gekke plek zit.
De grabendolch lijkt me goed, en van de armbanden heb ik geen verstand, maar een vriend van me denkt dat hij goed is.
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;