Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is het een originele of niet?
Originele gaan voor ongeveer 125 euro.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Dit kan misschien helpen. Jouw type staat er op het eerste zicht niet tussen, dus zou ik zeggen niet goed, maar ik ben geen AB-expert en hou er zelf m'n handen liever vanaf. Zo kan ik er m'n vingers ook niet aan verbranden.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Dit kan misschien helpen. Jouw type staat er op het eerste zicht niet tussen, dus zou ik zeggen niet goed, maar ik ben geen AB-expert en hou er zelf m'n handen liever vanaf. Zo kan ik er m'n vingers ook niet aan verbranden.
Die site had ik ook al en ik keek naar een geel oogje die er NIET tussen zat haha.
dus waarschijnlijk heb ik pech, dus dan verpats ik em voor 5,50
Zoals Johan dat al goed aangeeft is dit geen veiling site en is verkopen enkel mogelijk in het marktplaatsonderdeel. vandaar dat dit topic op slot gaat.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''