ga EOD bellen,
hij ligt nog op de vindplek even ter info! diep begraven,groot bosgebied.
geen woonomgeving.
.
Re: GROTE granaat/bom kop ,gevaarlijk of niet ???
Ben je wel helemaal goed?
Dit is EOD materiaal.
Indien er nog explosief materiaal in zit breng je wel even vrolijk de buurt in gevaar.
Indien je je zelf op wilt blazen, Whatever moet je vrolijk zelf weten.
En daar komt bij dat je voor dit soort spul (LEEG) een justitiële ontheffing moet hebben en je aangesloten moet zijn bij de NVBMB.
Nogmaals, Verder helemaal gezond?
Krijg het idee dat oom agent wel een leuk dagje bij je thuis kan zoeken.
Dit is EOD materiaal.
Indien er nog explosief materiaal in zit breng je wel even vrolijk de buurt in gevaar.
Indien je je zelf op wilt blazen, Whatever moet je vrolijk zelf weten.
En daar komt bij dat je voor dit soort spul (LEEG) een justitiële ontheffing moet hebben en je aangesloten moet zijn bij de NVBMB.
Nogmaals, Verder helemaal gezond?
Krijg het idee dat oom agent wel een leuk dagje bij je thuis kan zoeken.
Mvg/Best regards, Sipke
- racefiets
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 37 keer
Re: GROTE granaat/bom kop ,gevaarlijk of niet ???
Deze heeft zijn werk zeker niet gedaan. Dat gele wat je ziet is de springstof...
-
- Lid
Re: .
Sipke dat is een pittige reactie.
Ik graaf ook wel eens iets op wat ik liever niet in mijn handen had. Ik zoek vooral hulsjes en muntjes dat is mijn tik. Maar soms vind ik ook iets dat ongewenst is en staat me het zweet op mijn hoofd.
Dat is bijna niet te voorkomen met deze hobby.
Zelfs bij het zoeken naar muntjes en andere oude zaken.
Dat hij wil weten wat het is lijkt mij heel verstandig is een het een ongevaarlijk stuk ijzer of is het wel nog gevaarlijk en moet je het melden.
Ik denk dat dit ook bedoeling van Digger is.
Ik graaf ook wel eens iets op wat ik liever niet in mijn handen had. Ik zoek vooral hulsjes en muntjes dat is mijn tik. Maar soms vind ik ook iets dat ongewenst is en staat me het zweet op mijn hoofd.
Dat is bijna niet te voorkomen met deze hobby.
Zelfs bij het zoeken naar muntjes en andere oude zaken.
Dat hij wil weten wat het is lijkt mij heel verstandig is een het een ongevaarlijk stuk ijzer of is het wel nog gevaarlijk en moet je het melden.
Ik denk dat dit ook bedoeling van Digger is.