Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou de foto's kleiner maken als ik jouw was, want nu zijn ze nogal lastig te bekijken!
De meeste mensen verkleinen de foto via Paint, dus waarschijnlijk zal iemand je wel kunnen uitleggen hoe dat precies moet.
Is er een foto waar je heel de schede op ziet?
Naar mijn gevoel is deze niet origineel want het vlagje loopt met de lijnen en de schede heeft precies een rand. Maar ik kan verkeerd zijn.
De foto's verkleinen doe ik gewoon met mijn hotmail adres.
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Deze dolk is nep,volgens mij klopt de Rzm stempeling niet zo en dat 1937 hoort er helemaal niet!
Dit code is ook niet eens voor dolken maar voor aluminium producten,voor een dolk had er M7 moeten staan.
De sched is naar mijn weten ook niet ook goed omdat deze een te dikke rand heeft.
laurens jan schreef:Ik denk ook dat hij niet orgineel is het HJ embleem op het handvat is er vrij sloridg in gemaakt niet mooi afgewerekt.
Misschien een stom idee, Komt dit niet gewoon omdat de dolk al zo '''oud' is
Hallo,
nu is dit niet helemaal mijn afdeling maar volgens mij is dat embleem van emaile.
En dat zou niet weg slijten.
Oke dan snap ik het, mijn opa heeft hem namelijk gevonden toen hij zelf een klein jongetje was, maakte ze toen al repro,s hiervan dan zo een 70 jaar geleden?
laurens jan schreef:Ik denk ook dat hij niet orgineel is het HJ embleem op het handvat is er vrij sloridg in gemaakt niet mooi afgewerekt.
Misschien een stom idee, Komt dit niet gewoon omdat de dolk al zo '''oud' is
Hallo,
nu is dit niet helemaal mijn afdeling maar volgens mij is dat embleem van emaile.
En dat zou niet weg slijten.
Oke dan snap ik het, mijn opa heeft hem namelijk gevonden toen hij zelf een klein jongetje was, maakte ze toen al repro,s hiervan dan zo een 70 jaar geleden?
opheusden1944 schreef:Deze dolk is nep,volgens mij klopt de Rzm stempeling niet zo en dat 1937 hoort er helemaal niet!
Dit code is ook niet eens voor dolken maar voor aluminium producten,voor een dolk had er M7 moeten staan.
De sched is naar mijn weten ook niet ook goed omdat deze een te dikke rand heeft.
Maar alluminium is niet magnetisch, en het blad zelf is wel magnetisch
Mmm, In die tijd was er een haat tegen alles wat duits was dus repro's maken gebeurde toen nog niet denk ik.
Maar ik vind uw gebruikersnaam ook wel raar, daar nu niet van maar het geeft het gevoel dat je niet bekend wil worden?
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver