Hallo iedereen,
Gisteren weer naar de rommelmarkt in Apeldoorn geweest en deze kist daar gekocht.
Op internet kom ik niet verder dan een onderdelen kist voor een Browning(weet niet welke).
Heeft iemand meer info over deze kist?
Een van de schroeven om de deksel dicht te draaien(zie foto 1, linkerkant) is helaas vervangen en er zitten wat gaten in geboord.
Ik hoor het graag!
Comrade
U.S. kist voor onderdelen
- Comrade
- Lid
Re: U.S. kist voor onderdelen
''I believe the Chest D-35395 held the M1918 belt loading tool and accessories for use with the Browning .30 series''
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Comrade
- Lid
Bedankt voor je reactie!
Kan iemand misschien uitleggen wat dat is(ik ben niet zo thuis in geallieerde verzamelaar)?
En wat zo'n kist waard is?
Ik hoor jullie reacties.
Kan iemand misschien uitleggen wat dat is(ik ben niet zo thuis in geallieerde verzamelaar)?
En wat zo'n kist waard is?
Ik hoor jullie reacties.
''Drann, drauf, drüber!''
-
- Lid
Kist is leeg en zie dat er op eBay ook geen ruk voor gegeven wordt, misschien 5 a 10 euro?? Een volledige kist heeft de waarde denk ik.
- Comrade
- Lid
Bedankt voor de info.
Ik heb er ook weinig voor gegeven, 3 of 4 euro...
Het staat gewoon leuk als decoratie.
Nogmaals bedankt.
Ik heb er ook weinig voor gegeven, 3 of 4 euro...
Het staat gewoon leuk als decoratie.
Nogmaals bedankt.
-
- Lid
Woon zelf ook in ***, maar de kofferbakverkoop is nog nooit rendabel geweest om vanuit West-Friesland naar hier te komen, wat is jouw geheim?
- Comrade
- Lid
Ik was 4 weken op vakantie op de Veluwe(vandaag weer thuis gekomen).
Dus ik ging gewoon elke zaterdag op de fiets naar de rommelmarkt en zag wel waar ik mee thuis kwam
Ik had geluk, denk ik.
Helaas mis ik dus wel de rommelmarkt in de Americahal, maar ja je kan niets alles hebben.
Dus ik ging gewoon elke zaterdag op de fiets naar de rommelmarkt en zag wel waar ik mee thuis kwam
Ik had geluk, denk ik.
Helaas mis ik dus wel de rommelmarkt in de Americahal, maar ja je kan niets alles hebben.