Ik wil jullie iets voorleggen
In wapenboeken staan vaak handwapens afgebeeld waarvan de stempels wit zijn ingekleurd. Ze zijn dan natuurlijk veel beter te lezen, zeker op de foto.
Heeft iemand enig idee hoe en waarmee dit wordt gedaan en of dit slim is ? Is het ook weer eenvoudig te verwijderen.
Bvd,
Aart
Stempels van wapens inkleuren
- Aart
- Lid
Stempels van wapens inkleuren
Ik verzamel hoofdzakelijk geweren, bajonetten en helmen van voor 1945.
Ben op zoek naar een nette Nederlandse m34 mariniershelm (met opgesoldeerd anker); wie heeft er één te koop ?
Ben op zoek naar een nette Nederlandse m34 mariniershelm (met opgesoldeerd anker); wie heeft er één te koop ?
- Gijscollector
- Lid
Re: Stempels van wapens inkleuren
Met een wit schoolbord- of stoepkrijtje eroverheen gaan werkt prima om de stempels beter zichtbaar te maken, en als het er weer af moet dan is het er zo weer uit met een tandenborstel. Ik zou niet met (witte) verf gaai klooien op een wapen...
"Op den bresch voor Nederland"
- ZEN.45
- Lid
Waskrijt (Wasco)
Did you hear about the dyslexic, agnostic insomniac who stays up all night wondering if there really is a Dog ?
-
- Lid
- Contacteer:
Ik gebruik deze altijd. Makkelijk te verwijderen met olie.

Sommige mensen vinden het heiligschennis maar het is ideaal om stempel te benadrukken op fotos.

Sommige mensen vinden het heiligschennis maar het is ideaal om stempel te benadrukken op fotos.
http://www.pistole38.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Aart
- Lid
OK mensen,
bedankt voor jullie reacties.
ik zal het net witte wasco proberen.
Aart
bedankt voor jullie reacties.
ik zal het net witte wasco proberen.
Aart
Ik verzamel hoofdzakelijk geweren, bajonetten en helmen van voor 1945.