Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Goede avond Kennners,
Ik heb deze riempjes al een tijd liggen maar waar zijn ze nou precies voor?
ze zijn 50 cm lang en er heeft ooit not iets aan gezeten. Ik heb er 3 allemaal zonder dat andere iets wat eraan zat gestikt.
Wat voor riempjes zijn het? kunnen ze Duits zijn of?
Bedankt allemaal!
opheusden1944 schreef:Het zijn zogenaamde bindriempjes.
Of ze origineel weet ik niet!
Ze kunnen inderdaad om het eetblik maar ze werden ook wel gebruikt voor de zeltbahn.
Nee riempjes voor het eetblik zijn langer, je vind ze bijna niet.
ammo schreef:Zijn idd bindriempjes of mantelriempjes, maar geen duits WO 2
Dit is nu al zoveelste item van de TS welke geen WO2 productie zijn... Advies: Misschien eens de volgende 100 euro die je hebt spenderen aan een aantal goede plaatjesboeken en daarna al je geld in je zak houden en eens spreken met een aantal mensen op beurzen om je originele items aan te leren.
Kunnen prima wo2 productie zijn. Misschien riempjes die van een model 44 Sturmgepack afgesneden zijn. Heb je foto's van de uiteindes van de riempjes ? Zijn alle gespen zwart? Hebben ze allemaal stikgaatjes?
@ Bob m ik heb ze gekregen. Dus wat prijs betreft maakt het niet uit met boeken ect. ben ik druk bezig.
Gespen zijn allemaal zwart,en zijn het zelfde al die ene op de foto. Hebben allemaal zulke stikgaatjes.