Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb net deze Ostmedaille binnen en ik weet wel ongeveer zeker dat hij echt is maar ik zet hem er voor de zekerheid bij. Daarnaast heb ik de KVK die ik in een eerdere verificatievraag al heb genoemd maar ik wil het even zeker weten vanwege het lint. hij heeft een rare lengte en kan er niet al te veel over vinden,en ik weet dat de blacklight suggesties er aan komen dus bij deze;die heb ik op dit moment niet.Iemand een idee over het lint?
Lengte maakt echt niets uit voor de originaliteit. Deze linten zijn nog (origineel) vanaf de rol te krijgen op beurzen. In iedere lengte die je wilt. Dit is een mooie lengte. Ostmedaille is ook goed. Lint is korter, maar ook in orde zo te zien.
Der Sammler wohnt nur ein Stockwerk hoher als der Wahnsinn...
Fahnenjunker schreef:Lengte maakt echt niets uit voor de originaliteit. Deze linten zijn nog (origineel) vanaf de rol te krijgen op beurzen. In iedere lengte die je wilt. Dit is een mooie lengte. Ostmedaille is ook goed. Lint is korter, maar ook in orde zo te zien.
Inderdaad, beide exemplaren zien er goed uit. Zoals gezegd is de lengte van een lint niet van belang, het gaat eerder om de weeftechniek en het gevoel wanneer men er met de vinger overheen gaat wanneer men de originaliteit zou willen vaststellen.