Leger spullen: informatie nodig
- Jan Klaassen
- Lid
Re: Leger spullen: informatie nodig
Sorry, geen idee. Is afhankelijk van wat het precies is, de staat, of het nog werkt enzovoort...
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- Blastmaster1972
- Lid
Penvuurmunitie werd in WOII niet meer gebruikt... dus alle WOII munitie is zonder slagpin... (Ik veronderstel dat je slaghoedje bedoelt?Thompsongun schreef:Ik heb wel kogels uit de tweede wereldoorlog alleen geen kruid en slagpin erin.

Mvg,
Jos
Prepare for the unknown by studying how others in the past have coped with the unforseeable and the unpredictable. George S. Patton
-
- Lid
- Blastmaster1972
- Lid
En in plaats van "kruid" bedoel je waarschijnlijk "kruit"...Thompsongun schreef:Ja dat bedoel ik

Prepare for the unknown by studying how others in the past have coped with the unforseeable and the unpredictable. George S. Patton
-
- Lid
- Gijscollector
- Lid
Hmmm, en de slagpennen in de in penvuurmunitie heten dan zeker kruidnagels ?Blastmaster1972 schreef:Penvuurmunitie werd in WOII niet meer gebruikt... dus alle WOII munitie is zonder slagpin... (Ik veronderstel dat je slaghoedje bedoelt?Thompsongun schreef:Ik heb wel kogels uit de tweede wereldoorlog alleen geen kruid en slagpin erin.)
Mvg,
Jos

"Op den bresch voor Nederland"
- michiel01
- Lid