Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo allemaal,
ik heb voor 65 euro dit lotje kunnen kopen (de linker westwall medaille niet inbegrepen) en ik vraag me af wat jullie mening is over de helm en de rechter westwall medialle,en of dit een beetje een mooie deal was. zelf denk ik van wel, maar je weet maar nooit... Ik heb mijn twijfels bij mijn 2 westwall medailles omdat de breedte verschilt qua lintjes, evenals de details van de bunker zelf (ookal kan dat slijtage zijn) .alvast bedankt! PS K98 bajo is niet nummergelijk
sobel schreef:is het niet mogelijk om zo iets nog enigzins terug te brengen naar de oorspronkelijke staat?
Ja dat kan!
Maar dat gaat dan een duur grapje worden.
Je bent dan meer geld kwijt voor het restaureren dan je er daarna voor terug kan krijgen.
Vind ten eerste maar eens bijvoorbeeld een los origineel Nederlands binnenwerk.
En welke "echte" verzamelaar wil nou een in elkaar geknutselde helm.
Afgezien van de staat van die M34 inderdaad denk ik dat het toch een redelijke deal is. Dat is immers de vraag van de TS. Westwall Auszeichnung en Seitengewehr met een extraatje zeg maar.