Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik vroeg me af,welke vlammenwerper ze nou gebruikte in de pacific....
de M2-2? of de M2A1-7 ik wil namelijk zelf een replica van een vlammenwerper in elkaar gaan zetten,+ een USMC uniform.
i know, gewaagde stap,maar als metaal bewerker en lasser moet dat wel goed komen hoop ik
alvast bedankt, greetz
Max.
If I die, I go to heaven because I've already been through hell
thunderbird schreef:Valt een vlammenwerper ook niet onder de wapen en munitiewet?
Nep of niet.
Uiteraard, ik bedoel als een pistooltje al illegaal is dan is een vlammenwerper al helemaal illegaal!!
Ik heb die dingen wel is in actie gezien ze kunnen wel 9 m ver spuiten met een hitte van meer dan 1000 graden.
No chance against that beast!
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
thunderbird schreef:Valt een vlammenwerper ook niet onder de wapen en munitiewet?
Nep of niet.
Uiteraard, ik bedoel als een pistooltje al illegaal is dan is een vlammenwerper al helemaal illegaal!!
Ik heb die dingen wel is in actie gezien ze kunnen wel 9 m ver spuiten met een hitte van meer dan 1000 graden.
Hij gaat een replica van een vlammenwerper maken, geen daadwerkelijk functionele vlammenwerper, desalniettemin zal het toch verboden zijn om een replica van een vlammenwerper te hebben.
Nep of niet.
Hij gaat een replica van een vlammenwerper maken, geen daadwerkelijk functionele vlammenwerper, desalniettemin zal het toch verboden zijn om een replica van een vlammenwerper te hebben.
Het gaat om het idee erachter
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
rajbrns schreef:desalniettemin zal het toch verboden zijn om een replica van een vlammenwerper te hebben.
Vraag me serieus af of de ts via dit topic zit te provoceren daar hij al degelijk gewaarschuwd is in een ander topic wegens het illegaal voorhanden hebben van een M1 Garand.