Kaartentas

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Kaartentas

Bericht door Kugelblitz »

Erik schreef:Waarbij een verificatie (wat is het exact, welke periode, origineel of niet) helaas weer is afgezakt naar een ordinaire waardebepaling voor de verkoop. Jammer. En niet de bedoeling denk ik van een forum "verificatie".
Mwah, inmiddels is ongeveer wel gezegd wat erover te zeggen valt en aangezien de kans klein is dat hier een kaartentas-expert zal opduiken lijkt me de kwestie afgehandeld.
Dat er daarna nog gesproken wordt over een eventuele waarde/verkoop vind ik persoonlijk geen probleem. De kernvraag is immers zo goed mogelijk beantwoord.
Laten we het vooral gezellig houden! :)
rajbrns
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 09 mar 2011, 17:40

Re: Kaartentas

Bericht door rajbrns »

Erik schreef:Waarbij een verificatie (wat is het exact, welke periode, origineel of niet) helaas weer is afgezakt naar een ordinaire waardebepaling voor de verkoop. Jammer. En niet de bedoeling denk ik van een forum "verificatie".
Het was niet mijn bedoeling om dit topic te veranderen in ordinaire waardebepaling voor de verkoop en volgens mij heb ik ook nergens naar de waarde gevraagd.
Heb alleen gezegd dat ik deze wilde verkopen en vroeg om advies, omdat er niet met zekerheid te zeggen is uit welke periode deze komt.
Desalniettemin mijn excuses :)
Verzamel items van het Derde Rijk
Plaats reactie