Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sorry maar ik zie hier niks om wild over te worden. Integendeel. Trouwens kan je op basis van deze kleine foto's al geen helm authentificeren.
Ik hoop dat je hem niet gekocht heb.
Toch ben ik benieuwd waardoor hij " fake " is. De decal sprak mij niet aan, maar naar mijn idee is de basis nog steeds goed. De kinriem, helmnieten en binnenwerk zijn alledrie goed. Als we dan de verf bekijken is de camouflage te vreemd om na te apen, iets wat je vaker ziet bij originele helmen. Bij gefakete helmen word vaker teruggegrepen naar wat men een 3 tonige " Normandy " camo noemt. Doch is dit vaak een slap aftreksel van het origineel. Dit is een camouflagepatroon wat je vaker tegenkomt in Noorwegen en omstreken.
Naar mijn idee wel. Maargoed. Het is maar net wie je het vraagt. Je moet maar net het gevoel hebben. Ik heb geen idee van decals, maar ik vermoed dat het geen goede is.