Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik heb deze 2 broodzakken al een tijdje in de verzameling (de rechter zit op mijn pop de ander kwam van een lot) nou heeft de linker een stempel met volgens mij '41. Daarom de vraag zijn ze beide origineel graag jullie kundige kijk . Bedankt
Deze stempel gaat het om:
Achterkant van de rechter
Links met stempel
Geopend naast elkaar.
Linker open
Nogmaals dank.
Naar mijn idee is de rechter repro.
Andere riempjes andere kleur, en de knoopjes zijn ook helemaal nieuw zo te zien.
Volgens mij een repro maar ik weet het niet zeker. ik heb niet zo veel verstand van broodzakken.
matthijsdedie schreef:Naar mijn idee is de rechter repro.
Andere riempjes andere kleur, en de knoopjes zijn ook helemaal nieuw zo te zien.
Volgens mij een repro maar ik weet het niet zeker. ik heb niet zo veel verstand van broodzakken.
Ik heb hetzelfde idee. Het kon wel eens goed zijn dat de 'repro' uit een Filmfundus komt en al wat ouder is, jaren zeventig of tachtig of zo.
Mocht het een origineel zijn is-ie wel errug goed door de tijd gekomen!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
over de rechter heb ik mijn twijfels of het een wo2 broodzak is. de D-ringen op de achterkant horen meer in de hoeken van de zak te staan, zoals op de linker broodzak wel het geval is. (ik heb ze toch nog nooit zo centraal zien staan op een broodzak)
De linker ziet er op het eerst zicht goed uit
"je mag elkaar beschermen, maar doe dit zonder wapens en helmen" een vredesboodschap van een leerling uit het eerst middelbaar waar ik stage heb gelopen...
Jonasj schreef:....twijfels of het een wo2 broodzak is. de D-ringen op de achterkant horen meer in de hoeken van de zak te staan, zoals op de linker broodzak wel het geval is.
Na-oorlogs of NVA? Wild guess?
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Super alleen hang ik liever die met stempel aan mijn pop. NVA verzamel ik niet echt.
Maar als ik op de beurs voor weinig aan een NVA draagriem kan komen heb ik wel een leuke tas .