Veldfles
-
- Lid
- Gegeven: 38 keer
- Ontvangen: 40 keer
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 52 keer
Re: Veldfles
Nee, de NLD lavenisfles is absoluut een zeldzaam item. Ik ken maar een paar verzamelaars die zo'n ding hebben en ik weet dat het een stille natte droom is van veel verzamelaars. Zoals gezegd: in het Achterhoeks Museum te Hengelo (GLD) liggen er twee, kun je ze vergelijken.Mauritshunt schreef:Hallo
Zijn er veel van deze lavenisflessen in omloop
Inverband nieuwe aanschaf van detector zou ik deze willen verkopen en deze fles aan een verzamelaar willen verkopen
Van een maat hoorde ik dat er ook een Engelsche versie bestaat, daar missen echter de beugelpassanten aan de zijkanten van de fles (die er bij jou wel opzitten) en ook de beker (die op de dop hoort te zitten) heeft een andere vorm. Echter: dit is wat ik gehoord heb; ik heb het nergens in de literatuur aangetroffen, noch heb ik zo'n ' Engelsch' exemplaar ergens gezien.
(Mocht iemand weten wat ik bedoel en dit kunnen bevestigen, graag! Mocht iemand vervolgens zo'n Engelsch ding te koop hebben: nog gragerder! Doel mag verondersteld zijn)
Ik ben niet zo goed op de hoogte van de prijs van een item als dit (in deze staat) maar natte vinger: 80 EU?
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."
Re: Veldfles
Tenzij je d'r eentje op een rommelmarkt voor 2 euro vindthunderbird schreef:Denk niet dat je erveel voor krijgt zodat je een detector van kan kopen.

"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
-
- Lid