Wittman Militaria

Vragen en antwoorden over (nog) onbekende objecten die vermoedelijk WOII gerelateerd zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Timster
Lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 mar 2013, 18:19

Wittman Militaria

Bericht door Timster »

Hoi allemaal,

Heeft iemand ervaring met Wittman Militaria http://www.wwiidaggers.com/welcome.htm.

Ik heb een mooi item gezien, maar ik moet mijn creditcard gegevens in 3 verschillende mailtjes naar ze toe sturen. Ben zelf niet zo fan om deze gegevens over de mail te sturen.

Gr. Timster
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Wittman Militaria

Bericht door panzer lehr »

Heb je de terms & conditions door gelezen? ze accepteren geen creditcard als het je eerste aankoop is. :)
Je kan ook betalen met een bank overschrijving.
Gebruikersavatar
Timster
Lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 mar 2013, 18:19

Re: Wittman Militaria

Bericht door Timster »

panzer lehr schreef:Heb je de terms & conditions door gelezen? ze accepteren geen creditcard als het je eerste aankoop is. :)
Je kan ook betalen met een bank overschrijving.
Klopt, heb ik gelezen. Het is mijn eerste aankoop, maar het liefst hebben ze dat ik betaal met creditcard. Beetje gek dus. Ga dan idd maar met een bankoverschrijving werken. :)
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Wittman Militaria

Bericht door Erik »

Timster schreef:...maar ik moet mijn creditcard gegevens in 3 verschillende mailtjes naar ze toe sturen. Ben zelf niet zo fan om deze gegevens over de mail te sturen.
Een veeg en donker teken.
Een goede webverkoper heeft een beveiligde pagina voor je creditkaartgegevens (https://). Als het op deze manier moet is de webverkoper kennelijk niet zo professioneel als hij zich wil voordoen. Ondanks zijn mooie aanbiedingen!
Ik zou er nog even mee wachten.
Tip: vraag verkoper om zijn BIC en IBAN. Dan kun je het geld veilig overmaken! Of PayPal natuurlijk, ook ideaal!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Gebruikersavatar
platoz
Lid
Berichten: 476
Lid geworden op: 31 mar 2010, 19:38

Re: Wittman Militaria

Bericht door platoz »

Verdiep je eerst in de website en de verkoper. Je moet een betaling naar Amerika doen. Hoe dacht je dat dan voor elkaar te krijgen als je geen creditcards gegevens opstuurt? Volgens mij is dit gewoon een betrouwbare verkoper die je ook op de MAX kunt vinden. Bel ze anders gewoon op? Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd.
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
Gebruikersavatar
Timster
Lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 mar 2013, 18:19

Re: Wittman Militaria

Bericht door Timster »

platoz schreef:Verdiep je eerst in de website en de verkoper. Je moet een betaling naar Amerika doen. Hoe dacht je dat dan voor elkaar te krijgen als je geen creditcards gegevens opstuurt? Volgens mij is dit gewoon een betrouwbare verkoper die je ook op de MAX kunt vinden. Bel ze anders gewoon op? Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd.
Volgens mij zijn er ook andere manieren om een betaling te doen naar Amerika en niet alleen met je creditcard :?

Zoals hiervoor al aangegeven Paypall, bankoverschrijving enz.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Wittman Militaria

Bericht door johan willaert »

Dikwijls meegemaakt dat ze je CC gegevens in enkele aparte emails vragen... Geen problemen mee gehad...

Of zoals gezegd, bel die kerel op en geef je gegevens zo...

En als je niet kunt leven met zijn voorwaarden, koop er dan niet...
29th Let's Go!!!!!
mauserk98k
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 jun 2012, 20:45

Re: Wittman Militaria

Bericht door mauserk98k »

Enige reden waarom ze dit doen is om fraude tegen te gaan. Alles in 1 mailtje is sneller overgenomen indien er problemen zouden zijn: gehackt worden.
Dit is voor hun een veiligheidsmaatregel. Maar je moet zelf weten wat je wilt, vertrouw je het niet...koop er dan niet.
willietaria
Lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 20 jun 2012, 16:44

Re: Wittman Militaria

Bericht door willietaria »

Wittman is wel een topper hoor!
Gebruikersavatar
Timster
Lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 mar 2013, 18:19

Re: Wittman Militaria

Bericht door Timster »

willietaria schreef:Wittman is wel een topper hoor!
Ik heb zojuist een bankoverschrijving gedaan. Nette mensen en was geen probleem. Ging alleen wat langer duren. Bedankt voor je reactie.
willietaria
Lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 20 jun 2012, 16:44

Re: Wittman Militaria

Bericht door willietaria »

Als je eens tijd hebt, moet je eens een kijkje nemen naar zijn verzameling. (tip voor iedereen)
Ik krijg dan terug extra motivatie om te verzamelen...
http://www.wwiidaggers.com/collectingroom/cr1.htm


Willem
Gebruikersavatar
Timster
Lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 mar 2013, 18:19

Re: Wittman Militaria

Bericht door Timster »

willietaria schreef:Als je eens tijd hebt, moet je eens een kijkje nemen naar zijn verzameling. (tip voor iedereen)
Ik krijg dan terug extra motivatie om te verzamelen...
http://www.wwiidaggers.com/collectingroom/cr1.htm


Willem
Om jaloers op te worden idd :P
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Wittman Militaria

Bericht door panzer lehr »

Pas wel op voor zijn fake Hitlerjugend olympic en 1935 Reichsparteitag dolken. :P
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Wittman Militaria

Bericht door Kugelblitz »

Mooie collectie uiteraard, maar wel een beetje uit de hand gelopen en tegen het kitscherige aan. Duidelijk iemand die veel geld heeft en daarom van alles en nog wat in z'n eigen collectie kan stoppen, maar de naam 'Deutsches Kriegs room' zegt mij al genoeg. Als je die naam al totaal verkeerd spelt (verkeerde naamvallen etc.) dan gaat het je vooral om het bijeen graaien van het spul en het pimpen ermee en let je duidelijk niet zo o de details. Ook zijn inrichting getuigt wat mij betreft van niet zoveel smaak, het is allemaal wel duur en op zich mooi spul, maar het staat erbij als een pakhuis.

Schrijft hij overigens over zichzelf in de 3e persoon? :wink:

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
willietaria
Lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 20 jun 2012, 16:44

Re: Wittman Militaria

Bericht door willietaria »

Het is niet hij die de pagina beheert.
Zelfs zijn shop wordt door andere gerund.
Plaats reactie