Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eerste indruk; betere foto's nodig. Er valt hier niets/weinig vanaf te zien.
Wil de verkoper geem betere foto's sturen moet je sowieso niet over gaan tot koop aangezien er dan heel vaak wat aan schort.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Ik weet het heb de helm in mijn handen gehad hij verkocht namelijk ook de luftschutz helm die wel 100% oke is en die ik heb gekocht.De polizei helm was niet best de verf was niet origineel en dus de decals ook niet heb die helm lekker laten liggen.
Niet veel ik kon de luftschutz helm en de polizei helm samen voor 110 euro kopen, heb alleen de luftschutz genomen voor maar 55 euro maar deze helm is echter helemaal goed en origineel misschien wist hij echt niet wat hij verkocht
Jasper J schreef:Niet veel ik kon de luftschutz helm en de polizei helm samen voor 110 euro kopen, heb alleen de luftschutz genomen voor maar 55 euro maar deze helm is echter helemaal goed en origineel misschien wist hij echt niet wat hij verkocht
Voor originele items is dat een bespottelijk lage prijs, groot risico wat je dan loopt.
Maar zoals coco al zegt, betere en scherpere foto's. Zorg ook dat er geen lichtvlekken op de helm komen als je de foto maakt.
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!