Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn vragen zijn:
1. Wat voor schouderstukken kunnen erop?
2. Werd dit ook door de kustartillerie gedragen?
3. Werden er op marine boten ook WH-bontmutsen gedragen?
4. Kan er een matrozenpak onder?
5. Werd door de kustartillerie ook WH-kopelsloten gedragen?
gr.,
Wessel
"Het doel van de oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft." George S. Patton
Ik heb helaas op dit moment niks te ruil, maar ik vind die KM helm wel prachtig!
Als ik weer genoeg geld heb, zal ik informeren, bedankt voor het aanbod
"Het doel van de oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft." George S. Patton
Als er geen kraagspiegels op zitten is dat geen probleen en kun je er mooi een manschap van maken. Mijn advies is wel om wat meer foto's te vragen, de kraag, de binnenzijde en de achterkant.
Bij een manschap kun je er gewoon een matrozen pak onder doen. Maar altijd een blauwe broek bij de overjas (wit pak = zomer pak) blauw is het koud weer tenue.
Good luck!
Edit, zie dat de jas van jasper komt. Dan ist een goede.
SOLDIER Wessel schreef:Ik heb helaas op dit moment niks te ruil, maar ik vind die KM helm wel prachtig!
Als ik weer genoeg geld heb, zal ik informeren, bedankt voor het aanbod
Ik ben hem momenteel aan het opknappen als ik klaar ben ben stuur ik wel foto's toe dan zien we het wel.