Duitse dolken en Nederlandse??
-
- Lid
Duitse dolken en Nederlandse??
Hoi,
Ik heb een tijd geleden 6 Dolken gekocht welke volgens de verkoper orgioneel waren. Mijn vrouw is er echter niet helemaal zo blij mee, dus heb ik besloten ze te verkopen.
Vragen: Wat is het, is het orgioneel en wat zou ik ervoor kunnen vragen? Verder natuurlijk interessant te weten waar ik ze het best kan verkopen, want op Marktplaats zijn ze niet toegestaan, maar kan het verdekt proberen en denk ook niet dat ik ze op Ebay kan zetten.
Ik heb een tijd geleden 6 Dolken gekocht welke volgens de verkoper orgioneel waren. Mijn vrouw is er echter niet helemaal zo blij mee, dus heb ik besloten ze te verkopen.
Vragen: Wat is het, is het orgioneel en wat zou ik ervoor kunnen vragen? Verder natuurlijk interessant te weten waar ik ze het best kan verkopen, want op Marktplaats zijn ze niet toegestaan, maar kan het verdekt proberen en denk ook niet dat ik ze op Ebay kan zetten.
Laatst gewijzigd door JF4 op 01 apr 2014, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
Re: Duitse dolken en Nederlandse??
6.
Laatst gewijzigd door JF4 op 04 apr 2014, 10:59, 2 keer totaal gewijzigd.
- rayhigh5
- Lid
- steelpots
- Lid
Kijk een antwoord waar we wat aan hebben.rayhigh5 schreef:sa en ss kopie
Waarom zijn ze kopie dan ?
-
- Lid
- rayhigh5
- Lid
Lak vd schede klopt niet (over gespoten?) de handgreep is ook flink aan "gewerkt" het beslag vd schede klopt niet , en de dolk zelf gepolijst is .
kopie is miscchien een groot woord , maar zeker geen dolk die bij elkaar past , (schede past niet bij de dolk ) zodoende niet intressant .
Als ik dan de kriegsmarine dolk vergelijk met mijn eigen dolk heb ik ook mijn grote twijfels .
kopie is miscchien een groot woord , maar zeker geen dolk die bij elkaar past , (schede past niet bij de dolk ) zodoende niet intressant .
Als ik dan de kriegsmarine dolk vergelijk met mijn eigen dolk heb ik ook mijn grote twijfels .
-
- Lid
Bedankt voor alle reactie. Gezien de twijfels heb ik de dolken kunnen teruggeven aan de verkoper en mijn geld terug gekregen. Een goede relatie is meer geld waard dan euro's
Mocht er iemand toch nog geinteresseerd zijn in deze dan laat het ff weten, dan kan ik jullie in contact brengen met de verkoper. Hij hoeft er niet de hoofdprijs voor te hebben.(woont in Heusden Zolder Belgie)

Mocht er iemand toch nog geinteresseerd zijn in deze dan laat het ff weten, dan kan ik jullie in contact brengen met de verkoper. Hij hoeft er niet de hoofdprijs voor te hebben.(woont in Heusden Zolder Belgie)
- rayhigh5
- Lid
JF4 schreef:Bedankt voor alle reactie. Gezien de twijfels heb ik de dolken kunnen teruggeven aan de verkoper en mijn geld terug gekregen. Een goede relatie is meer geld waard dan euro's![]()
heb je goed dedaan ware ze "goed geweest had je een koopje