Wie weet welk voorwerp dit is?
Wie weet welk voorwerp dit is?
Hallo ik stel me even voor ik ben soldaat en ik zoek al enkele jaren militairia nu heb ik dit voorwerp gevonden in een duitse stelling en heb geen idee wat het is heeft iemand hier een idee? het voorwerp is 19 cm breed en 27 cm hoog en is beweegbaar
- Bijlagen
-
- 005.JPG (65.93 KiB) 891 keer bekeken
-
- 004.JPG (54.94 KiB) 891 keer bekeken
-
- 003.JPG (34.4 KiB) 891 keer bekeken
-
- 002.JPG (45.4 KiB) 891 keer bekeken
-
- 001.JPG (44.51 KiB) 891 keer bekeken
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 50 keer
Re: Wie weet welk voorwerp dit is?
Nee, sorry.
Het lijkt wel wat op het bovenste deel van een affuit voor een mitrailleur, gezien de twee gaten (die corresponderen met twee gaten in de voet van bepaalde mitrailleurs) maar ik zou werkelijk niet weten welk wapen daar dan bij zou moeten horen.
Dus: ik denk een mitrailleuraffuitdeel.
Het lijkt wel wat op het bovenste deel van een affuit voor een mitrailleur, gezien de twee gaten (die corresponderen met twee gaten in de voet van bepaalde mitrailleurs) maar ik zou werkelijk niet weten welk wapen daar dan bij zou moeten horen.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."
Ok bedankt vast als je er meer info van te vinden is hoor ik het graagErik schreef:Nee, sorry.
Ben nog terug geweest op die plek en dit verpakkings matriaal van een granaat nog gevonden lag er vlak bij misschien verschaft dit iets meer duidelijkheid
Ja zeker duits denk van de 7.5 cmpatrickh schreef:Verpakking is duits in ieder geval.