Ik heb een vraag over een foto.
Ik ben half duits, mijn vader zijn kant van de familie is duits. mijn (overgroot) opa zat dus bij de duitsers in de tweede wereldoorlog. Helaas leeft hij niet meer, en hij wilde ook nooit iets vertellen over de oorlog. Mijn familie wil ook niks vertellen. volgens mij vader was geloofde hij in Hitler en het rijk. misschien dat dit de reden is dat ze niks willen vertellen. mijn vader weet ook niet veel, alleen dat hij dus in Duitsland was, frankrijk en in rusland.
Wat hij wel heeft gedaan is bijna alle documenten bewaard uit die tijd. ik heb er fotos van gemaakt en het is best bijzonder om te zien, alleen weet ik er zelf vrij weinig van, ik heb dan o.a een soldbuch van hem wat een soldatenpaspoort blijkt te zijn ofzo (?), documenten dat hem iets toegekend word (geen idee wat) ik heb een ID tag van hem (zijn nummer was 1071) en zo heb ik nog veel meer documenten. ook zaten er een paar foto's tussen, en daar gaat mijn vraag over
de volgende foto :

Klik op de foto link om de volledige foto te zien
Mijn vraag is : kan iemand mij informatie geven over deze foto ? bijv over de uniformen, welke rang wie had in die foto, elk klein detail over de foto is welkom, maakt niet uit wat. Mijn (overgroot)opa is diegene in het midden die een beetje richting de camera kijkt.