Hij was een verwoekerd verzamelaar van oorlogs artifacten . Hij zat zelf in het belgisch leger als commandant . Hij was ook peloton leider van de belgische leopoldstanken .
Hij heeft ook verschillende medailles en eretekens gekregen tijdens zijn loopsbaan ( Commandant in de orde van leopold II en officier in de leopoldsorde , en verschillende andere wies naam me momenteel ontbreken )
Hij had een zeer grote verzameling. Hij heeft tijdens zijn levensjaren ook verschillende artifacten geschonken aan het fort van breendonk en het fort van liezele .
Maar heeft op de zolder nog een zeer grote verzameling liggen . de laatste 30 jaar is niemand op de zolder geweest dus we we weten niet wat we gaan vinden . Ik weet wel dat hij verschillende duitse wapens had , volledige nazi SS kostuums en nog verschillende andere zeldzame stukken. dus ik zal deze post de komende dagen wel deze post updaten met meer foto's .
Deze voorwerpen heb ik alvast gevonden in een kast beneden .
Het leger paspoort van men overgrootvader.

En 3 van deze vreemde zakmesjes . ( geen idee of ze iets te maken hebben met de wereldoorlog )